donderdag 18 september 2014

'Ik ben het'

Deze week hebben alle kinderen een vrije tekst geschreven over iets wat je spannend vond, eng vond of waar je heel bang voor bent. Er zijn weer prachtige teksten geschreven. Een wel heel spannende lees je hieronder.

Ik werd 's nachts wakker, ik had die nacht een nachtmerrie.
Ik wist dat m'n telefoon onder m'n kussen lag, dus keek hoe laat het was.
5:01 Dat betekende dat m'n ouders in bed lagen.
Met knikkende knieƫn liep ik de trap op, die leidde naar de zolder (waar m'n ouders slapen).
Ik wilde ze niet wakker maken dus besloot met een bochtje naar het bed te lopen.
met 2 meter afstand deed m'n moeder lichtjes haar ogen open en toen weer dicht, na nog geen enkele seconde begon m'n moeder keihard te gillen, daarna werd mijn vader wakker.
Alleen hij greep iets anders in, hij tackelde me en gooide me op bed, greep me in de wurg houding....
net op tijd zei ik 'Ik ben het'.
De dag daarna hadden mijn ouders verteld wat er nu echt was gebeurd.
Toen m'n moeder wakker werd keek ze tegen het licht in waardoor zij alleen een schim zag, daarom dachten ze dat ik een inbreker was.
Ik heb die nacht niet veel geslapen.

Evi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten