donderdag 15 januari 2015

beterschap!!

Lieve juf, ik mis u echt heel erg!dat kan ik niet zomaar beschrijven.Met u is het altijd wel leuk: weet u nog toen ik niet kon vilten omdat mijn arm was gebroken? zelfs dat was leuk!, ik hoop dat u snel terug komt en dat het dan beter met u gaat.En dat we dan weer zo een lol kunnen maken, en dat u mijn spelling of reken fouten weer kan verbeteren en kan checken of mijn weektaak wel af is. Ik hoop dat u mijn spellingfoutjes er nu niet uit hoeft te halen :) en dat het daar thuis goed met u gaat, want straks gaat u ook nog met verlof, dus niet te lang weg blijven! Heel heel heel veel beterschap, xxx Evi


1 opmerking:

  1. Hee Evi, wat een lief berichtje heb je geschreven zeg. Ik kon het niet laten om eventjes te kijken ;-). Ik hoop ook dat ik snel weer op school ben. Stiekem mis ik jullie ook hoor, ik vind het helemaal niks om thuis te zijn. Maar het gaat iedere dag een stukje beter!
    Hopelijk tot gauw en bedankt voor je berichtje!
    Liefs van juf Sanne
    ps. groetjes aan de rest van de klas!

    BeantwoordenVerwijderen