vrijdag 29 augustus 2014

Hiep hoera voor Cynthia

In de vakantie was ik op dinsdag 12 augustus jarig.
Ik ben 10 jaar geworden.
Op die dag vierde ik het ook voor mijn familie.
Van mijn ouders en zusje heb ik een fototoestel gekregen en een blauw apparaatje.
Dit apparaatje is eigenlijk een soort spel.
Ik neem een dier in gedachten en het apparaatje stelt dan vragen.
En dan gaat hij het proberen te raden.
Het is een heel leuk spel!
Ook heb ik een boek gekregen over een jongen die gaat toveren.
Van oma heb ik een groot dierenboek gekregen met allemaal dierenplaatjes erin.
Ook staat er informatie bij geschreven over ieder dier.
Ik heb mijn verjaardag donderdag 28 augustus in de klas gevierd.
Om de klassen rond te gaan koos ik Mathilde uit.
Geschreven door: Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten