donderdag 28 augustus 2014

rara wie ben ik ?

We zijn deze week bezig geweest met een vrije tekst over jezelf.
Je mag daarbij niet je naam schrijven en ook niet iemand anders zijn naam, want juf Sanne gaat de teksten dan voorlezen en dan moet je raden van wie die is.
Deze vrije tekst doen we aldoor in het begin van het jaar!
Want dan leer je elkaar beter kennen!

Dit is een voorbeeld van een tekst:
Ik ben een meisje heb een zus en vader en moeder.
Ik ben 9 jaar en hou van kickboksen.
Ik heb een huisdier.
Woon hier dichtbij en speel veel met vriendinnen.
Mijn lievelings eten is patat.
Mijn lievelings kleur is rood.
Mijn lievelings drinken is sinas.
Mijn lievelings muziek is ?
Ik heb veel vriendinnen.
Ik houd van lezen en rekenen.

Rara wie is dit!?

Geschreven door: ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten