donderdag 28 augustus 2014

Juf Kim

Volgende week woensdag staat juf Kim in onze groep, zij zal mij vervangen op de woensdagen waarop ik naar Friesland ga voor mijn opleiding tot Taalgids. Ook zal zij mij op mijn vrije (donder)dagen vervangen. Misschien herkent u haar nog wel van vorig schooljaar, toen liep zij haar lio-stage bij juf Sarina en juf Monique in de groep.

Ze schrijft zelf ook nog even een stukje:

Hoi allemaal!

Sommigen van jullie zullen mij wel kennen, ik ben (juf) Kim. Vorig jaar liep ik het hele jaar stage in groep 1/2, dus ik ben bekend met het 'reilen en zeilen' op de Sint Jozefschool. Na te zijn afgestudeerd aan de iPabo, heb ik ontzettend veel zin om aan de slag te gaan. Ik zal dit schooljaar een aantal donderdagen juf Sanne vervangen. 

Tot ziens!
Juf Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten