vrijdag 22 augustus 2014

Jippie, 10 jaar geworden!

Op 14 augustus ben ik 10 jaar geworden en het was een hele leuke dag. Het begon alemaal toen uit me bed kwam, ik liep naar beneden daar hingen alemaal slingers en er lag een kado op tafel. Ik moest wachten tot dat mijn gezin beneden was tot dat ik het mocht uitpakken.Toen iedereen beneden was (mijn broertje, mijn vader en moeder) mocht ik mijn kado uitpakken het was een eenwieler. Ik was er heel blij mee en ging het meteen proberen. Ik viel er een aantal keer vanaf maar nu kan ik het een beetje. Later op die dag kwam er bezoek en ik kreeg knutselspullen en een schilderdoek en een schildersezel. Ik heb veel met vrienden gespeeld en op mijn eenwieler geoefend. In de avond aten we patat en ondertussen keken we een film.Verder op de avond genoot ik nog even van mijn kado's  en ging naar bed.
Groetjes Noortje.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten